Дизайн екстер ҆єра нового Lexus ES має спільні риси з флагманським седаном на ім҆ я LS, але при цьому зовнішній вигляд меньшої моделі виглядає більш спокійнішим та стриманим. Передню частину новачка прикрашає фірова радіаторна решітка та оптика складної форми з трьома світлодіодними блоками у середині кожної фари. В конструкції кузова використовується платформа Lexus TNGA, яка передбачає передній привід. Таке рішення інженерів не зовсім зрозуміле, адже німецькі конкуренти мають задній або повний привід. Серед технічних особливостей слід відмітити наяність у версії F Sport регульованих амортизаторів, які можна зустріти на спортивному купе Lexus LC.
Інтер҆ єр вирізняється якісними матеріалами та неординарними формами, за рахунок чого складається відчуття преміальності. Як відомо в компанії Lexus інше відношення до роскоші, тому на протязі досить тривалого часу німецькі конкуренти випереджали японців за рівнем обробки інтер҆ єру. Часи змінилися і Lexus скоротив відставання до мінімума, але єдиним слабким місцем залишилось мультимедійне оснащення, яке іноді виглядає і працює ніби зараз 90-ті роки минулого століття.
Першим на ринок вийде гібридний ES 300h,оснащений 2,5-літровим бензиновим мотором, поєднанним з електродвигуном. Загальна потужність силової установки складатиме 215 к.с. Розгін з 0 до 100 км/год триватиме біля 8,5 секунд. Середня витрата пального цієї версії седану не перевищить 6 літрів на 100 км пробігу. Інші модифікації Lexus ES з҆являться на ринку пізніше, тим самим зберігаючи стабільний попит на базову версію 300h.
На європейському ринку Lexus ES коштуватиме від 40 тисяч євро і це досить значна сумма, як для автомобіля що не належить до великої немецької трійки. Очікується що седан з҆ явиться у дилерів на прикінці літа цього року…